great britain nails

Tjena tjena!
Idag när jag vaknade möttes jag av en stor överraskning, bilden på world trade center (som ni ser i inlägget nedan) hade fått över 550 gillningar :O
Snacka om jag blev chockad!! Alla andra teckningar som jag ritat har haft runt 7 gillningar, men denna går över 500!!! Haha, jag är typ i himelriket. Är lite sjukt att jag blir så glad över ett spel :P
Jag kanske borde bli konstnär ist för skådis? ;) Nej jag driver, inget kommer ta ifrån mig drömmen att bli skådis!

Nåväl, har varit hemma hos Therese en snabbis och målat naglarna :)
Eller egentligen var det väl ingen snabbis eftersom det tog 2h, hehe...
Men jag försökte att måla storbritanniens flagga, och det var inte det lättaste!!
Tur att man inte jobbar i en nagelsalong, skulle inte klara av att vara så fingerfärdig :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback