Besök hos syrran ;D

Har nu på förmiddagen varit och besökt min syrra :)
Det var så mysigt att få träffa henne igen, det är så kul eftersom vi har så mycket att prata om på grund av att vi inte träffas så ofta.
Men det var även roligt att få träffa min systerdotter Alva, helt otroligt när jag började tänka på att hon fyller 2 år i november! :O Vart tar tiden vägen? Känns inte länge sen hon föddes... :P
Fast henne var det fart på! Haha hon sprang överallt, men det var mest mamma hon sprang efter, moster var inte lika intressant ;)
 
Hur som helst så ska jag eventuellt till stan och träffa Madeleine lite senare idag, det är väl halft bestämt så vi får se hur det blir. Annars blir det nog att ta det lungt och slappa lite hemma, kanske måla naglarna eller läsa lite i körkortsboken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback