16 Augusti 2013

Igår var jag i stan en snabbis och träffade Therese, tyvärr blev det inte så länge att träffas men det var ju bättre än ingenting :)
Jag tränade även igår, har typ inte tränat på flera månader xD Så därför tog jag tillfället då jag hade tid och var hyfsat motiverad :)  Men det märktes idag när jag vaknade att jag inte har tränat på några månader eftersom jag hade en sån träningsvärk i rumpan och axlarna, får väl sätta mig i massagestolen idag och hoppas på att det iaf blir bättre i axlarna :P
Nåväl, idag fyller min storasyster år så jag får väl ta och gratulera henne :) Förhoppningsvis har hon och jag tid att träffas så att jag får fira henne, plus att jag vill träffa min underbara systerdotter ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback