Stackarn!

Åå jag blev så ledsen idag då jag satt på tåget på väg hem från skolan.
När tåget anlände till Barkarby station så såg jag en gumma i 80-årsåldern som inte kunde gå så bra och hon verkligen skyndade sig för att hinna med tåget jag satt på.
Sedan stängdes dörrarna innan hon hann ända fram, hon klickade på dörrknappen i hopp om att de skulle öppnas.
Men istället åkte tåget och lämnade plattformen.
Åå jag tyckte så synd om henne att jag bara ville gråta!
Mest för att hon var gammal och inte kunde gå så bra.
Jag kan inte påstå att jag tycker lika synd om en som missar tåget som är i min ålder :P
Tyvärr såg jag henne inte förens dörrarna nästan hade stängts, men om jag hade sett henne tidigare (som jag tror att en del resenärer gjorde) så skulle jag ställt mig ivägen för dörrarna så att de inte kunde stängas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback