Frågestund! - Avslutad

Hejsan svejsan!
Tänkte köra en liten frågestund här på bloggen som kommer att pågå både idag och imorgon :)
Ni får fråga precis vad ni vill och vara anonyma.
Jag vet inte riktigt när svaren kommer publiceras, så håll utkik!
 
Jag kommer att ta bort frågor som jag anser är för privata eller kränkande.
 
Ni ställer frågor genom att klicka på "kommentarer" och sedan lämnar ni er fråga i kommentarsfältet nedan :)
 
                                                                                                                               
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Elisabeth!
Jag undrar hur länge du har hållt på med teater? :)

2013-04-20 @
Postat av: Anonym

Hej, har en liten konstig fråga men vem tycker du ser bäst ut idag av dom ifrån din gamla klass i broskolan? säg 3 tjejer och 3 killar

2013-04-20 @
Postat av: Anonym

Vilka ser bäst ut i din nuvarande klass i din teatergrupp?

2013-04-20 @
Postat av: Anonym

Är du hetero?

2013-04-21 @
Postat av: Anonym

Hur många poäng gick du ut med i 9an?

2013-04-21 @
Postat av: Klara johansson

I SKOLAN.
Vilken person har snyggast hår i din klass?//teaterklass
Vem är populärast i din kalss//teaterklass?
Vem har den härligaste personligheten i din klass//teaterklass?
På skala 1-10 är du populär i din teaterklass Skulle du säga?
Dricker du på fritiden?
Festar du på din fritid?


2013-04-21 @

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback