Lucia och spökbollsturnering!

Idag i skolan så hade vi såklart ett luciatåg precis som alla andra skolor har, jag blev däremot ganska besviken på vårat...
En lucia och resten var tärnor, vad hände med stjärngossar, tomtar och pepparkaksgubbar?? Luciatåget blev inte riktigt fullständigt enligt mig utan dem... Dessutom så sjöng de bara fyra låtar så det gick ganska snabbt, vilket kanske var tur eftersom jag annars skulle ha somnat XD
 
Efter luciatåget så var det spökbollsturnering!!!
Även fast jag inte deltog så satt jag på läktaren och kolla på, jag märkte då att det inte var någon annan från min klass som deltog förutom två stycken som hade hoppat in i en parallelklass lag. Tyvärr vann inga estetare :( Utan det blev SA2A, vilket jag iaf blev glad över eftersom jag absolut inte ville att KF gymnasiet skulle vinna!
För er som undrar så ska KF gymnasiet slås ihop med Fryshuset nästa år och de deltog därför tillsammans med oss i spökbollsturneringen. Gillar inte KF gymnasiet och jag tror inte att någon annan på Fryshuset gör det heller.
 
 
 
I mitten av spökbollsturneringen blev det lunch och faktiskt en konsert som musik ettorna hade satt upp. GUUUUUUD VAD DE VAR DUKTIGA!!!! Blir så himla avundsjuk att jag inte kan sjunga som dem...
Trackback